Telecos.cat és la revista dels enginyers de telecomunicacions,
on cada 3 mesos hi podrás trobar articles d'actualitat i entrevistes
a les persones més influents en el món de les telecomunicacions.
Si ja ets col·legiat de ben segur que la reps a casa! Si per algún
motiu no la reps pots actualitzar les teves dades personals al teu perfil
o bé contactar amb nosaltres a comunicacio@telecos.cat.
Telecos 50
Una mica d'història...
El 1993 va néixer la primera revista dels Enginyers de Telecomunicació,
la revista Telecos.
Des de llavors i amb la finalitat de donar informació actualitzada i
de rigor, la nostra revista ha anat evolucionat i renovant-se any rere any fins
arribar a tenir l’aire modern i professional que té actualment.
La Telecos.cat, que tenim actualment, la reben 4.000 professionals del sector
i ha passat de 3 a 4 números anuals, essent així una publicació
trimestral.
Puc anunciar-me a la revista?
Si vols donar a conèixer els teus serveis o productes no dubtis a consultar
les nostres tarifes aquí.
Números d'aquest any
Telecos 50
2010-06-30
Al número 50 de la Telecos, podeu trobar un reportatge sobre la inauguració de la nova seu del Col·legi així com el detall de la jornada celebrada al Parlament de Catalunya en motiu del Dia Mundial de les Telecomunicacions, Internet i la Societat de la Informació.
Telecos 49
2010-03-31
En aquest número podreu consultar un ampli reportatge sobre la nova seu del COETC/ACET, a més del recull dels millors moments de la XV Nit de les Telecomunicacions.
Números anteriors
Si no has tingut ocasió de llegir alguna de les nostres revistes pots
descarregar-te la versió en pdf.
Telecos 48 En aquest número podeu trobar una entrevista a Pedro Vicente del Fraile, 'primus inter pares' en telecomunicació. A més un article sobre la missió SMOS, concebuda per telecos catalans i un recull de la passada jornada de St Gabriel.
Telecos 47 Protecció de les torres de telecomunicació; una entrevista al coordinador del programa EnginyCat Lluís Jofre; el valor del dividend digital entre altres són els articles que trobareu en aquest número.
Telecos 46 Dia Mundial de les Telecomunicacions - Les TIC són un motor econòmic essencial.Entrevista a Ramon Font, president del Consell de l'Audiovisual de Catalunya. Trobareu també un recull de com afrontes l'EEES les escoles d'enginyeria de telecomunicació
Telecos 45 'La Nit' exalta els valors de la creativitat i la innovació. Trobareu, entre altres, una entrevista amb la sra. Françoise de Valera, directora d'organització del MWC.
Telecos 44 "Cap a la constitució d'un col·legi d'àmbit català" és l'article principal d'aquest número. A més trobareu una entrevista al Conseller Jordi Ausàs i un resum de la Jornada de St Gabriel, ambdós entorn la obra pública i les necessàries infraestructures de telecomunicacions.
Telecos 43 En aquest número fem especial referència a la nova seu del COETC. A més, trobareu el debat de l'exercici de la professió i el suport donat a la gestió de les Juntes.
Telecos 42 En aquest número, es fa menció especial al Dia Mundial de les Telecomunicacions i una entrevista a Jordi Botifoll de Cisco Systems.
Pinzellades sobre 150 anys de telecomunicació En aquest número especial de la Telecos s'ha fet un recorregut històric de les telecomunicacions a Catalunya en el seu 150 aniversari.
Telecos 41 En aquest nou número de la revista es fa un repàs a la XIII Nit de les Telecomunicacions, hi ha una entrevista molt interessant a Domingo Ruiz, d'ADTEL i una nova secció "Internos" on hi haurà les opinions sobre diferents temes
Telecos 40 Triomf de la innovació al Sant Gabriel 2007 i triple aniversari de les associacions.
Telecos 39 L’activitat dominant dels propers anys serà la renovació d’infraestructures
Telecos 38 Les xarxes d'accés s'enfronten al repte de la renovació
Telecos 37 Entrevista a Jesús Banegas, president de AETIC "L'alta definició disapararà la demanda de banda ampla.
Especial XII nit de Telecomunicacions Guia d'empreses col·laboradores de la XII nit de les telecomunicacions
Telecos 36 Entrevista a Bill Gadja director de Marketing de la GSM Association.
Telecos 35 Entrevista, Josep Maria Carbonell, president del CAC
Telecos 34 Entrevista a Reinaldo Rodríguez
Telecos 33 César Alierta, president de Telefonica
Telecos 32 El .cat és molt més del que té cap altra comunitat lingüística
Telecos 31 La TV digital. Seguretat en xarxes Wi-Fi.
Telecos 30 La transició digital de la ràdio i la televisió a Catalunya (Article de Santiago Ramentol)
Telecos 29 El MareNostrum és un premi a l'excel·lència del CIRI
Telecos 28 Desplegament de les antenes UMTS.
IPhone: Telefonia IP d'avantguarda
Telecos 27 Sistemes de telecomunicació de la Línia 9 del Metro de Barcelona.
Telecos 26 Televisió digital terrestre (TDT): pujar al carro o estirar-lo?
Telecos 25 75 propostes per al sector de les TIC a Catalunya
Telecos 24 Situació socioprofessional dels enginyers de telecomunicació a Catalunya.
Telecos 23 La propera Nit, camí de ser un èxit. El COETC va ser rebut per l'Hble. Sr. Artur Mas.
Col·legi Oficial / Associació Catalana Enginyers
de Telecomunicació - C. Alí Bei 59 08013 - Barcelona