Associació Catalana d'Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies Digitals

Actualitza les teves dades


secretaria@telecos.cat- 935513322 -   

Introducció a les xarxes LTE

DATA: 24, 25, 26 i 27 de gener 2022
HORARI: 16:00h a 18:30h
LLOC: curs ON LINE
el link serà anunciat als participants abans del curs
PROFESSOR:
Claudi Berenguer Enginyer de Telecomunicació per la UPC (any 1998). 20 anys d’experiència en enginyeria i operació de xarxes de telefonia mòbil.
Tots els alumnes participants tindran el seu diploma acreditatiu (CERTIFICAT D’ASSISTÈNCIA).
OBJECTIUS

Conèixer des d’una vessant pràctica els fonaments de les xarxes de telefonia mòbil de tecnologia LTE, focalitzant el contingut en dos eixos principals: conceptes bàsics de tecnologia LTE i arquitectura de xarxes LTE, establint els lligams corresponents amb altres temes com la IoT o el 5G.
DIRIGIT A

Enginyers (telecomunicació, informàtics, electrònics i industrials) i altres professionals en general que vulguin adquirir una comprensió funcional del sistema LTE a nivell d’enginyeria i operació de la xarxa.
PROGRAMA

1- La xarxa de telefonia mòbil: Aspectes bàsics 1.1 Conceptes bàsics d’una xarxa de telefonia mòbil 1.2 Comparativa de LTE vers altres tecnologies 1.3 Procediments en la gestió tècnica de la xarxa 1.4 KPI’s de xarxa 2- Descripció de la tecnologia LTE 2.1 Conceptes d’alt nivell i blocs funcionals del EPS (Evolved Packet System) 2.2 La xarxa d’accés ràdio: E-UTRAN 2.3 Procediments de la xarxa LTE 2.4 Principals funcionalitats 2.5 IoT en LTE: NB- lot i Cat-M 2.6 Relació amb bandes lliures: LTE-U i LAA 2.7 Veu en LTE: VoLTE 2.8 Relació amb 5G: EN-DC i DSS
PREU

115€ (associat/col·legiat) i 220€ (no associat)
Formació bonificada, gestionem els tràmits per a gaudir de les bonificacions corresponents amb FUNDAE
INSCRIPCIONS

Omple el següent formulari.
MÉS INFORMACIÓ I CONSULTES

Telèfon: 935 513 322
Correu electrònic: formacio@telecos.cat
Fitxa pdf del curs



  recurs    recurs    recurs    recurs
Assessorament
 
Assegurança professional
 
Borsa de treball
  Assegurances de salut
Qüestions professionals, jurídiques, mercantils, laborals, fiscals i més.
 
Assegurances per cobrir la teva actuació professional com enginyer de telecomunicació
 
Oportunitats laborals per enginyers de telecomunicació.
 
Condicions preferents
 
 
 
 
 
0.1.0.84