Sit & TIC Talks: E-estudiants. Quins recursos ofereixen les universitats per continuar el curs?

El Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública organitza un cicle de debats online amb el títol de “Sit & TIC Talks, Converses sobre l’e-confinament” per abordar els reptes que planteja la situació actual de confinament per la Covid-19 i les solucions tecnològiques que permeten continuar l’activitat diària.

Es faran quatre sessions, moderades per la periodista Karma Peiró, que comptaran amb la participació de persones expertes en temes tecnològics. Els debats tindran una durada de 25 minuts i es podran seguir en directe a través de la plataforma ZOOM o recuperar-los per a la seva visualització posterior. Les persones interessades podran fer preguntes a través d’un xat.

Els debats els impulsa la Direcció General de Societat Digital i es faran els dies 27 d’abril i 4, 11 i 18 de maig, a les 13 hores. Es podran seguir a l’enllaç: https://zoom.us/j/94926656624.
  • Dilluns 18 de maig, a les 13 hores: E-estudiants. Quins recursos ofereixen les universitats per continuar el curs?
    Ponents: Núria Garrido, vicerectora de docència i estudiantat de la UPC i Maria José Figueras, rector de la Universitat Rovira i Virgili

Ens veiem a les pantalles per abordar plegats els reptes que planteja la situació actual de confinament i conèixer les solucions tecnològiques que permeten continuar la nostra activitat diària!



Anterior event Següent event

         
Directe a
Repositori: estudis i informes

Plataforma de Control Professional

Borsa de treball

Multimèdia

Catàleg de serveis


 
Agenda
09 set. 2026 - Celebració 20 anys domini .Cat

05 oct. 2026 - VI Congrés Iberoamericà de Marketing, Comunicació i Assumptes Públics

03 nov. 2026 - Barcelona Cybersecurity Congress

04 nov. 2026 - Smart City Expo World Congress

directori professionals enginyers
  recurs    recurs    recurs    recurs
Assessorament
 
Assegurança professional
 
Borsa de treball
  Assegurances de salut
Qüestions professionals, jurídiques, mercantils, laborals, fiscals i més.
 
Assegurances per cobrir la teva actuació professional com enginyer de telecomunicació
 
Oportunitats laborals per enginyers de telecomunicació.
 
Condicions preferents
 
 
 
 
 
0.1.0.99