Campus per a nens i nenes de robòtica ClauTIC a Barcelona

DATES:

29 juny-03 juliol
06-10 juliol
13-17 juliol
20-24 juliol
27-31 juliol
 
 

Un dia al campus

Un dia de campus està format per activitats relacionades amb robòtica, però també amb altres activitats de comunicació i treball en equip. Es tracta d´una activitat dirigida a nens i nenes d´edats compreses entre 8 i 16 anys. Gaudeix del teu descompte per ser membre de Telecos.cat !

 


Horaris

Activitat

09.30-10.30

Exposició d’un repte per part dels monitors/es. Els joves pensen una possible solució, tant a nivell de programació com de construcció del robot i comencem a construir.



10.30-11.00
Descans. Esmorzar i taller de comunicació en grup


11.00-13.30

Els/les monitors/es donen les pautes perquè puguin acabar d´assolir el repte.

Segueixen treballant.

Al final del matí exposen tots el que han aconseguit i què els falta per acabar de què funcioni el robot.

Conclusions del dia



13.30-14.00
Actualitzar blog, penjar fotos, vídeos i recollir

 
A partir d´aquí, només pels que fan videojocs

14.00 - 15.00


Dinar

15.00 - 15.30

Introducció al repte i explicació teòrica a nivell de programació, disseny o guionatge

15.30-17.40

Treball dels nois i noies per superar el repte

17.40 - 18.00

Posada en comú, solucions i recollida

 

Si ets membre de Telecos.cat, tens un descompte en la inscripció
 

COM ENSENYEM?

En els nostres campus utilitzem la metodologia ClauTIC, incidint amb el treball cooperatiu dins dels grups, treballant per rols, i també de forma col·laborativa/competitiva entre els diferents grups.

Els nostres professors no fan classes magistrals, sinó que donen les pautes, guien i donen suport als joves per tal de què siguin ells/es que resolguin el repte proposat.

 

TEMÀTICA

Cada campus té una temàtica (un eix d´animació) diferent. La temàtica d´aquest estiu és "L´antic Egipte", on donarem a conèixer la cultura de l´època a través de proves relacionades amb els faraons, déus egipcis, el seu comerç... no us ho perdeu!

 

GARANTIA DE RATIOS.

Garantim ràtios màxims de 8 estudiants per a cada monitor, sempre i quan no hi hagi alguna baixa el mateix dia o el dia anterior d´algun dels monitors. Garantim que els ratios es tornaran a complir màxim, en els 2 dies següents.

Per què? Perquè la nostra filosofia d´ensenyament està focalitzada en la personalització - el teu camí al teu ritme - El fet de tenir un professor cada 8 alumnes permetrà poder dedicar molt més temps a cada alumne i alhora, com que els nois/es estan en grups de 4, milloraran la seva creativitat i el treball en equip.

 

PROFESSORS

Els nostres professors són majors de 18 anys, formats en carreres tecnològiques i/o d´educació, amb experiència en robòtica, programació, educació i lleure. Comptem amb el suport i recolzament de La Salle Campus Barcelona - Universitat Ramon Llull

 

IDIOMA

Els professors donaran suport en català, castellà i, si cal, anglès, perquè els nens es familiaritzin amb la terminologia robòtica en aquests idiomes. A més, cal tenir en compte que molts continguts relacionats amb tecnologia i robòtica que existeixen actualment els podem trobar en anglès.

 

Inscripcions, en aquest enllaç



Anterior event Següent event

         
Directe a
Repositori: estudis i informes

Plataforma de Control Professional

Borsa de treball

Multimèdia

Catàleg de serveis


 
Agenda
09 set. 2026 - Celebració 20 anys domini .Cat

05 oct. 2026 - VI Congrés Iberoamericà de Marketing, Comunicació i Assumptes Públics

03 nov. 2026 - Barcelona Cybersecurity Congress

04 nov. 2026 - Smart City Expo World Congress

directori professionals enginyers
  recurs    recurs    recurs    recurs
Assessorament
 
Assegurança professional
 
Borsa de treball
  Assegurances de salut
Qüestions professionals, jurídiques, mercantils, laborals, fiscals i més.
 
Assegurances per cobrir la teva actuació professional com enginyer de telecomunicació
 
Oportunitats laborals per enginyers de telecomunicació.
 
Condicions preferents
 
 
 
 
 
0.1.0.99