Acord amb Innopro Consulting

04/09/2013

maste MBILes Telecomunicacions i la Innovació sempre han anat de la mà. Ambdues estan presents en tot procés de creixement econòmic  i de progrés i, avui més que mai, seran definitives per la sortida de la crisi.

Per això, el Col·legi i l'Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació acaben de signar un conveni de col·laboració amb InnoPro Consulting, que gestiona el MBI -Màster in Business Innovation-, programa acreditat per l’UPC i que aquest mes d'octubre començarà la seva 4ª Edició.

Fruit d’aquest acord, els col·legiats/associats gaudiran d’un exclusiu descompte en el preu de la matrícula i de la tramitació de la bonificació del PIF (permís individual de formació que concedeix l'empresa als seus treballadors per assistir a cursos oficials durant la seva jornada laboral), motius pels quals el màster pot arribar a sortir de franc.

Més informació al següent enllaç. 



Més noticies
         
Directe a
Repositori: estudis i informes

Plataforma de Control Professional

Borsa de treball

Multimèdia

Catàleg de serveis


 
Agenda
19 oct. 2026 - 12a Nit de la Robòtica

26 oct. 2026 - Presentació del "Cuaderno de Estrategia 235: Geopolítica del espacio", elaborat per CESEDEN

30 oct. 2026 - Presentació del llibre "Els Primers passos de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona : de Terrassa al Campus Nord (1971-1978)"

03 nov. 2026 - Smart City Expo World Congress

03 nov. 2026 - Barcelona Cybersecurity Congress

directori professionals enginyers

  recurs    recurs    recurs    recurs
Assessorament
 
Assegurança professional
 
Borsa de treball
  Assegurances de salut
Qüestions professionals, jurídiques, mercantils, laborals, fiscals i més.
 
Assegurances per cobrir la teva actuació professional com enginyer de telecomunicació
 
Oportunitats laborals per enginyers de telecomunicació.
 
Condicions preferents
 
 
 
 
 
0.1.0.100