Presentem els resultats de l'Observatori de l'Enginyeria (6 de juliol)

21/06/2017


L’Observatori de l’Enginyeria
-projecte en el qual Telecos.cat participa activament juntament amb altres col·lectius professionals i entitats del sector- arriba ja a la seva primera fita i objectiu principal: la presentació dels resultats obtinguts en l’estudi sobre la situació de l’enginyeria a Catalunya i les seves perspectives per als propers 10 anys.

Efectivament, després d’haver realitzat exitosament les dues enquestes previstes (una primera sobre 1.000 enginyers i una segona sobre una mostra representativa de 500 empreses de diferents sectors), disposem ja de les conclusions de l’estudi, resultats que es presentaran públicament el 6 de juliol, a les 12h, al Museu de les Aigües de la Fundació Agbar a Cornellà.
 
L'entrada és gratuïta però cal inscripció prèvia a través del següent ENLLAÇ.
 
 

Més noticies
         
Directe a
Repositori: estudis i informes

Plataforma de Control Professional

Borsa de treball

Multimèdia

Catàleg de serveis


 
Agenda
19 oct. 2026 - 12a Nit de la Robòtica

30 oct. 2026 - Presentació del llibre "Els Primers passos de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona : de Terrassa al Campus Nord (1971-1978)"

03 nov. 2026 - Smart City Expo World Congress

03 nov. 2026 - Barcelona Cybersecurity Congress

18 nov. 2026 - Diada de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) de Catalunya

directori professionals enginyers

  recurs    recurs    recurs    recurs
Assessorament
 
Assegurança professional
 
Borsa de treball
  Assegurances de salut
Qüestions professionals, jurídiques, mercantils, laborals, fiscals i més.
 
Assegurances per cobrir la teva actuació professional com enginyer de telecomunicació
 
Oportunitats laborals per enginyers de telecomunicació.
 
Condicions preferents
 
 
 
 
 
0.1.0.100